Julafton 2010

Nu tar jag tag i inlägget om julafton. Jag känner mig sjäv såpass bra att jag vet att det inte kommer bli av annars!

Dessvärre blev det väldigt få bilder i år, eller det blev några bilder, dock inte många bra. Lillebus var supertrött hela dagen till följd av en tidig morgon och han ville inte vila mer än 30 minuter trots att han behövt minst det tredubbla.. Så han gjorde precis allting för att inte vara med på bild!


Läsa bok med mormor


Väldigt fundersam när tomten kliver in innanför dörren!

 

Sitter tryggt i pappas famn och tar emot paket.

 
Pillar lite på nya leksakerna!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi är hemma, så bara att ni kommer. Skoj! Ebba och Vigan prata ev. också om att komma, kanske. Eller jag vet inte. :) Men, ska vi säga efter lunch?

2010-12-28 @ 22:52:12
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: "The One"

Hehehe, han gillar motorcyckel grejjen !!! ^^

2010-12-29 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0