Lördag

Nätterna nu håller på att ta livet av mig. Jag har absolut ingen ork i kroppen och det är ansträngande att bara vara.. Skulle helst av allt sova dygnet runt.

Fick sova till 8.50 imorse i alla fall, men vad gör det när man är vaken flera timmar under natten? Tanken var att jag skulle träna på morgonen men har fortfarande lite ont i halsen, eller just nu är det väl mer att andningen är lite ansträngd. Kan det gå över någongång?!? Ska kila till ica senare och se om dom har Kan Jang där, jag hoppas då verkligen det. Har hört att det ska vara värsta mirakelmedicinen och jag är just nu villig att testa allt!

Annars så blir det nog en fortsatt lugn dag, motivationen till att göra någonting är som bortblåst. Simon ska laga baconlindad kyckling i ädelostsås till middag. Ja det är tur man har något att längta efter i alla fall :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0