Piggare!

Känner mig piggare idag, och jag har inte alls ont i halsen! De där Zyxtabletterna var en riktig mirakelkur mot min onda hals, lite läskigt bara när tungan blev bedövad. Däremot har jag fortfarande lite nästäppa..

Idag har vi varit och grattat Victoria! Vi tog pulkan dit och det var lite obehagligt att gå med den i trafiken faktiskt, tur det inte är långt! Men hade egentligen inte så mycket val då det inte finns någonstans att ställa vagnen i deras trapphus :-/ Gabriel tyckte dock att det var helfestligt och tjoade och pekade på bilarna hela vägen. Hos Victoria var det jättetrevligt och hon bjöd på smarrigt fika. Gabriel och Ebba busade och det var härligt att se! Gabriel är ju annars ganska avvaktande mot mindre barn, med idag hade han allt tuffat till sig. Dom var så söta när dom lekte "tittut" tillsammans :-)

Vi har varit och ätit middag hos svärmor också och även där bjöds det på fika, som jag såklart inte kunde motstå hihi. Jag har varit fruktansvärt dålig med maten den senaste veckan. Och det är för att jag inte kunnat träna, då blir liksom hela jag i obalans. Har verkligen inte haft någon karaktär alls, eller jo lite, men jag behöver verkligen träningen för att allting ska fungera. Och nu har jag bara fokuserat på att jag inte kunnat träna och då har det gått åt skogen.. Men om jag mår ännu lite bättre imorgon så SKA jag iväg och träna lite försiktigt, har jag tur så kanske jag "tränar bort" det sista av förkylningen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för i dag :). Skålen var verkligen superfin!

2010-12-06 @ 22:23:26
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att du må bättre!! Många som är förkylda (och magsjuka) nu, min förkylning höll i sig i över två veckor. Jag är precis som du och behöver träningen för att hålla motivationen uppe, annars faller det. Allt eller inget liksom. Du är duktig som kämpar på och alla "återfall" kan man lära sig något av, dessutom behöver man få unna sig mellan varven. Det är du värd!



Tack för din fina kommentar, det värmer. Speciellt när man inte känner sig så söt längre..

2010-12-07 @ 09:56:04
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0