Piloxing

Oj vad klockan hunnit bli mycket. Borde egentligen sova nu.

Klippning stod ju på schemat idag och jag blev supernöjd med resultatet! Lite kortare än vanligt, men då kan jag gott vänta 2 månader till nästa gång. Strosade runt lite på stan efteråt och köpte en ny spira till granen och lite glitter. Hittade ett par jeans åt lillebus men dom passar inte riktigt till skjortan jag tänkt han skulle ha. Vilka i-landsproblem va? Hittade även lite kläder till mig, men jag chansar och väntar till nästa vecka då mellandagsrean börjar och hoppas på lite rea.

Idag fick jag triss i paket! Att hämta ut då förstås. Ett H&M-paket till mig, Brittas julklapp och Simons julklapp. Jag är så nöjd med Simons julkapp, jag tror det är något han verkligen kommer uppskatta. I år satsade jag på något som kanske värmer lite extra i hjärtat.

Ikväll har jag varit och tränat piloxing. Step in kör några prova på pass nu i december. Det var skitskoj! En blandning mellan boxning, pilates och dans. Mycket uthållighet och mina lår- och magmuskler fick jobba på rejält, SKÖNT! :-) Tyckte det var roligt med boxning vilket fick mig att tänka på att jag måste testa bodycombat, behöver köra lite core också för mina magmuskler är verkligen obefintliga. Imorgon blir det ett styrke- och konditionspass! Det behövs det med.

Nä nu måste jag verkligen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag som trodde alla gillar saffran!?! ;-) DÅ är det nog ingen dessert för dig, helt enkelt. Hoppas du hittar något annat bra recept! (Har iofs ett på Lingon- och pepparkaksparfait liggande någonstans om det skulle vara intressant...)

2010-12-21 @ 09:22:57
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0