Tisdagkväll

NU är jag totalt slut efter kvällens arbetspass. Blev erbjuden jobb även imorgonkväll, men där tog jag mitt förnuft till fånga och tackade nej. Främst för att jag vill hinna vara med min älskade Gabriel. Jobbar ju lördag och söndag också så vi behöver verkligen tid tillsammans. Idag hade vi det så himla mysigt, Gabriel gosade in sig i min famn och lite då och då gav han mig några pussar. Åh, han är världens finaste.. Och jag är så LYCKLIG!!

Imorgon skulle jag behöva träna på morgonen, BIAn är först 15 vilket är alldeles för sent. Det innebär att jag kommer hunnit dricka båda mina shakes och man väger ju alltid lite mer ju senare tid på dygnet. Brukar vara en skillnad på drygt 1 kilo på mig, och det är ju ganska mycket. Ska ta på mig de allra lättaste kläderna jag har imorgon! Kanske väntar med den andra shaken till efter BIAn trots att det blir tätt på middagen, men när man betalar 300:- för det så vill man gärna se bra resultat. Häromdagen började jag fundera på hur mycket pengar jag egentligen lagt på PREnet, men jag insåg att jag inte ens ville räkna ut det. Men det är så jäkla värt det i slutändan!!

Nä, nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Elina

Men självklart, sånt behöver du inte fråga. :) Det ska bli så kul att se, och lycka till imorgon. KRAM från oss!

2010-12-14 @ 23:17:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle ha väntat med andra shaken, fast jag är lite knäppis, hade nog inte tagit någon alls, haha! Lycka till! :)

2010-12-15 @ 00:06:13
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0