101203

Idag har jag, lillebus och S farbror kilat runt på stan. Köpte ett linne/klänning på rea inne på H&M och ett par svarta jeansleggings på Lindex, i storlek medium!! Iiih! Hittade även en födelsedagspresent och en julklapp.

Här på kvällskvisten har vi haft besök av min kusin Carolina och hennes pojkvän Ronny. Med sig hade dom Majken - 70 kg Sankt Bernard :-) Gabriel tyckte det var jättespännande och han var så försiktig när han klappade henne! 

Funderar på att bojkotta den här skitjulen iår. Har ingen julstämning alls just nu. Allt blir bara pannkaka. Ärligt talat så funderar jag på att bara fira jul här hemma jag och Gabriel. S jobbar olyckligvis, först en kort tur men nu helt plötsligt ett 10 timmars pass.. Jag såg framemot en jul med våra nära och kära och en tomte. Nu blir det inte så. Vi kan nog få det mysigt ändå ♥ Antingen allt eller inget liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0