Check!

Det blev jackpott på julklappsfronten idag! Hittade några på stan och så har jag internetshoppat. Nu är jag nästan klar, tror (?) jag bara har en kvar och det är den klurigaste.. till fröken Britta Lindmark :-) Jag och Gabriel stannade till på Dagoberts och åt en kycklingfilésallad till middag, mumsigt! Skulle förmodligen kunna äta den vaaarje dag. 

Orkade faktiskt inte gå och träna ikväll. Istället tänkte jag vara där 7 imorgonbitti. Vilket betyder att jag egentligen borde sova nu. Imorgonkväll ska jag, moster Mari och mamma på julkonsert i Boden Arena. Det ser jag verkligen framemot! Och julbordet!! :-D För det måste väl ändå vara julmat som serveras? Blir en liten utmaning att försöka äta "rätt" och inte alldeles för mycket. Men äh, en gång är ingen gång eller hur var det nu? :-)

Kommentarer
Postat av: Elina

Älska dagoberts kycklingfilesallad!

2010-12-08 @ 23:42:47
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0