100216

Trots att jag gick och la mig 22.30 igåkväll orkade jag knappt öppna ögonen när Gabriel började surra strax innan 7 imorse. Herregud så trött jag var! Gjorde iordning en flaska ersättning och tog över honom till vår säng i hopp om att han skulle somna om - men icket! Han var piggelin. Men vi låg kvar i sängen och gosade till 8.

Idag står tvättstuga på schemat, det behövs verkligen! Men Simon jobbar och det kommer bli lite bökigt att springa till tvättstugan med Gabriel. Vi har nämligen inte tvättstugan i vårat hus, så vi måste gå iväg en bit. Nåja, tur att han fortfarande ryms i bärselen för det blir nog det alternativet idag :-)

Och idag är det ju fettisdagen, men för mig som avskyr semlor är det inget märkvärdigt :-)

Nu ska jag äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: ånis

Bara en liten ide.. Sätt han i tvättkorgen, Albin fick alltid sitta i den och det gillade han =)

2010-02-16 @ 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0