Bak

Vår dag med Frida och Alvin var supermysig! Vi surrade en massa och pojkarna fick studera varandra! Dom skrattade och var så nyfikna! Har vi världens finaste kids eller vadå? Hihi :-) Dom tog eftermiddagsluren ungefär samtidigt men när de vaknade till var de inte alls lika glada! Speciellt inte Gabriel. Minsta ljud Alvin gjorde så fick han putmun och började grina. Min tokpojke :-) Vi kunde inte annat än fnissa åt honom, för ledsen, det var han då inte!

Ikväll har jag bakat kladdmuffins med vitchoklad och glasyr. Har inte hunnit provsmaka ännu så jag vet inte om de fick godkänt! Ska ta med dem till jobbet imorgon då jag och Gabriel ska dit och hälsa på mina arbetskamrater! Roligt! :-)

Nu ska jag allt gotta mig med en muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0