Fredag = snart helg!

Godmorgon!

Hos oss startade dagen klockan 7.30. Då låg lillprinsen brevid mig och log så mitt hjärta smälte. Sen klockan 03.15 inatt har han fått sova med oss i vår säng eftersom han då vaknade och ville ha mat. Och jag tycker det är så härligt att vakna upp brevid honom, men jag vill inte ha en 3-åring med oss i sängen senare och därför ska han alltid somna i sin egen säng. Jag var verkligen som en zombie inatt när jag klev upp och gjorde iordning ersättning, jag har i princip inte gjort det på 3½ månad men nu de senaste nätterna har Gabriel vaknat minst en gång/natt.

Idag hade vi planerat en fika med Frida och Alvin då det blev inställt i onsdags men vi var tvugna ställa in även idag.. Så jag ska dona på här hemma (som vanligt). Gå igenom en massa papper, vika och hänga in rentvätt i garderoberna, sortera ut de mesta av Gabriels 62 kläder osv.

Nu ska jag i alla fall dricka dagens första kopp kaffe, GOTT! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0