Godmorgon!

Godmorgon lördag!

Det är helt underbart väder ute, dessvärre har jag en massa att stå tills klockan 1 så jag hinner tyvärr intepå någon promenad :-(

Gabriel vaknade 6.30 imorse, jättehungrig och täppt i näsan.. Han fick en flaska ersättning men ville inte somna om så Simon klev upp med honom! Han är världens finaste pappa, inte nu bara för att han kliver upp tidigt på morgonen utan för en massa andra saker också givetvis. Men han vet att jag inte är en fungerande människa om jag är trött så han lät mig sova :-)

Klockan 1 blir vi upphämtade så åker vi ut till Vändträsk. Min moster Veronica fyllde 40 år i torsdags och ska ha sitt kalas idag :-)

Idag är det föressten 1 år sen vi gjorde rutin ultraljudet. Vilken underbar känsla det var! Och då fick vi bekräftat att det faktiskt bodde någon i min mage som 5 månader senare visade sig var lilla Gabriel!



Gabriel för ett år sen 090206



Gabriel idag 100206


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken liten sötis! Hoppas ni får det trevligt på 40-års festen :-)!

2010-02-06 @ 11:07:11
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Britta

Älskade underbara Gabriel!

Han ser så stor ut, ååh.

Han får inte växa för fort, jag vill hänga med.



Fy17 så jag saknar er 3!

2010-02-06 @ 11:47:08
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe, vi får köra en sminkkurs nångång ;) Det är inte alls svårt egentligen, man måste bara komma in i det och vänja sig. Förr använde jag aldrig ögonskuggor eller liknande, mest för att jag inte var van vid så "mycket" smink, men nu är det vardag för mig typ :p

2010-02-06 @ 16:54:18
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Såg att du var med och tävlade hos Cheeky om en canvas-tavla från Önskefoto, tänkte bara tipsa om att nu finns samma möjlighet hos mig - så kika gärna in och delta om du vill. :-) Ha en fortsatt fin lördagskväll! Hälsningar Carolina

2010-02-06 @ 17:31:45
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Fanny :D

men söööötizzz< 33333 världens gulligaste kille< 333

2010-02-06 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0