Kommentarer och shopping

Gud så kul det är så många som kommenterat min blogg de senaste dagarna. Tycker en av anledningarna till att blogga är att få respons på det man skriver :-) Jag försöker själv kommentera så ofta jag kan och har något vettigt att skriva ;-)

Jag är ganska nyligt kommit hem från Barnens Hus. Jag och mamma åkte dit en snabbsväng :-) Gabriel fick ju pengar av sin morfar med familj i julklapp som jag fått i uppdrag att handla vad han behöver för. Och han har fått sig ett Pingu påslakanset och en Pingu pekbok med prassel och pip :-) Och än finns det pengar kvar, men det är ju ingen panik att handla upp dem. Nu har han två superfina påslakanset, detta från Rätt start och Micki påslakansetet han fick i present av sina gammelmostrar när han låg i magen. Men det från Micki är mycket, mycket mysigare och jag tror inte något påslakanset slår det faktiskt :-) Jag älskar det, och Gabriel också :-) 

Orkar fota grejerna då det är i förpackningar, ska ju tvätta upp påslakansetet också. Men kommer fota spjälsängen senare i veckan då den är bäddad :-)


 


Påslakanset och pekbok, Rätt start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0