MYSIG dag!

Vi har haft en alldeles underbar dag hela familjen. Det var ju kanonväder idag, verkligen - termometern stod på 5 plusgrader när precis innan vi skulle gå till BVC. Helt underbart! Så efter BVC tog vi oss en långpromenad på 2,5 timme och då hade klockan hunnit bli så mycket så vi gick direkt till mormor och Björn då vi var ditbjudna på middag. Så 3 timmars promenad blev det totalt idag :-D Gabriel har myst hos mormor ikväll. Det är så härligt att se hur mycket dom tycker om varandra! För Gabriel är verkligen fäst vid sin mormor. Han till och med sträcker ut armarna när han ser henne och börjar sprattla med armar och ben :-) Och alltid ett STORT leende på läpparna när han ser henne. Det värmer så i mitt hjärta!

Hoppas det är lika fint väder imorgon så blir det ännu en långprommis :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, du måååste testa den! Den är superhärlig, och man känner sig verkligen ren i ansiktet efteråt! :) Mysigt med mysdag! Ska vi ta oss ses nångång snart? :)

2010-02-15 @ 23:38:20
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Hur tror du att det känns för mig då ;)

Mitt hjärta smälter av Gabriels leende

2010-02-16 @ 18:37:41
Postat av: mamma/mormor

Hur tror du att det känns för mig då ;)

Mitt hjärta smälter av Gabriels leende

2010-02-16 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0