Plötsligt så händer det! (Igen)

I somras skrev jag ju om en låt som jag hört på Rix och som jag sen försökte lista ut artisten och tillslut en dag hörde den på radion och så fick jag reda på artisten som i det fallet var Milow - Ayo Technology. Igår hände det igen! Hörde en låt på radion som jag bara var tvungen ta reda på vad det var för låt! Försökte komma ihåg refrängen för att kunna googla när jag kom hem, men givetvis hann jag glömma det! Har haft Rix webradio på hela dagen och då spelas det en liten snutt av den men jag missar artistnamnet! Men hörde refrängen och det visade sig vara Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart :-) Skönt att jag slapp gå och fundera på det nå mer och lyssna på Rix hela dagarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0