Tisdag

Hej hallå!

Det blir ingen promenad idag, det är snöoväder ute! Kan det bli vår nu?! Längtar verkligen, det är så jäkla trist att sitta inne.

Gabriel vaknade när Simon åkte iväg klockan 7, men fick honom att somna om till 7.30! Alla extra minuter sömn är gudomliga :-) Speciellt eftersom Gabriel tyckte det var dax att vakna och leka 00.30 inatt! Han somnade om strax efter 01 igen, men då kunde inte jag somna om givetvis!

Idag står det bak på schemat! Och ett besök från Victoria :-)

Nu ska jag försöka söva lilleman så ska jag börja med baket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Julia, du är SÖT du med!! :) Och jag tror att rött hår skulle bli jättefint på dig!

2010-02-02 @ 21:34:18
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0