Tröttsam natt

Det gick bra att jobba inatt, trots att jag inte sov en blund igår eftermiddag. Så imorse när jag kom hem runt 07.15 hade jag varit vaken i 24 timmar. Det var lugnt på jobbet inatt och jag kunde sitta endel med de två som jobbade, så jag behövde inte sitt själv i 10 timmar tack och lov :-) Kände mig ganska pigg tills ungefär 02 men därefter började tiden gå så enormt sakta, fy tusan.. Nåja, sov till 14.30 idag och det var gudomligt :-) Blir inge jobb inatt ser det ut som, men de skulle höra av sig senare ifall det blir ändrat..

Kommentarer
Postat av: Nina G

Torsdagen är typ den enda dagen vi har något planerat. :(

2010-02-20 @ 16:16:56
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0