Dagens

- Frukost
- Snygga till här hemma
- Lunch
- Besök av Frida och Alvin
- Middagsmatlagning
- Träffa Victoria och Simon?

Imorse slog Gabriel upp sina stora blå 8.00. Han var faktiskt nöjd och glad, de senaste två veckorna har han vaknat hysterisk i princip varje morgon. Av hunger då, det är dom gångerna jag önskar att jag haft mer mjölk och kunnat erbjuda bröstet för det tar ju ett tag att få iordning ersättningen. Och när han skriker för fulla muggar känns varje minut som flera år :-) S åkte på jobb 8.30 och då klev jag och lilleman upp ur sängen.

Senare idag får vi besök av Frida och Alvin! Det ska bli så roligt, vi har saknat dom båda två :-) Ska bli spännande att se hur kidsen reagerar på varandra! Gabriel blir ju helt lyrisk bara han ser andra barn, rätt häftigt att de så tidigt kan urskilja barn/vuxna/äldre - för han vet!

Nu ligger han och snurrar runt på golvet! La han på lekmattan men han har lyckats ta sig en bit därifrån :-) Han har börjat göra försök att ställa sig upp på alla fyra, men det går inte riktigt så bra som han tänkt sig. Antingen så skjuter han upp rumpan eller bröstet. Det är nog inte allt för långt bort :-D

Nu ska jag göra mig lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns en halv cheesecake i min frys som jag behöver hjälp att äta upp :). så det är bara att komma förbi.. hör bara av er innan så att vi är hemma

2010-02-08 @ 10:17:20
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0