Det ska börjas i tid!

Gabriels första blogginlägg, men den ville han skriva på Malins blogg ;-)

Kommentarer
Postat av: malin

Ledsen att det blev i min blogg, men du skulle varit med han var som galen efter att få skriva av sig lite. HAde problem att logga in, han var så ivrig att han försökte redan i lösen rutan. ;)

2010-01-17 @ 00:14:43
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Vad fint han skrev :)

Jag skulle ha viljat va med och se

2010-01-17 @ 00:18:08
Postat av: Kristina

Okej, men då kanske han bara är lite kräsen helt enkelt ;-). Gör du egen mat nu eller har det testat med färdigt burkmat? Jag ville helst ge Vendela hemmagjord mat men hon gillade det inte, vad jag än gjorde så testade med burkmat och så klart åt hon det :-P typiskt! Det var först när hon blev närmare ett år som det gick bra med vanlig mat (men innan det började hon tjorva rejält och vägrade bli matad... Ville äta själv).

2010-01-17 @ 09:17:35
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0