Kort uppdatering

Orkade inte uppdatera igårkväll efter det att vi kommit hem förutom "6 månaders-inlägget". Vi hade i alla fall en supertrevlig eftermiddag hos Johanna och Daniel. Det måste vi absolut göra om! :-)

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Gabriel väckte en väldigt, väldigt trött mamma 7.45 imorse. Uh, länge sen jag var sådär trött faktiskt! Så när han tog sin förmiddagsnap passade jag också på att sova en stund! Sen har jag donat på lite här hemma, och Malin har varit förbi!

Om 2 veckor ungefär fyller Simon år. Sitter och klurar lite på vad jag ska köpa, och det är svårt! Brukar ha lätt att köpa åt honom, men inte den här gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0