Vår fredag

Det blev inga bh:ar idag, hittade ingen jag tyckte om. Får kika i Luleå då jag ska dit nästa gång! Däremot köpte jag två dreggelscarfs från pippi och en pyjamas i storlek 68 från fixioni. Om det är något barnplagg jag vill ja en stor uppsättning av så är det pyjamaser! Vi har rätt stor åtgång på pyjamaser faktiskt. Tror Gabriel har 7 pyjamaser i 62 och jag tycker nästan det är lite ;-) Men nu har han 5 stycken i 68 så det ska vi klara oss på! Sen så räknar jag med att han kommer kunna ha 68 ganska länge eftersom han fortfarande kan använda 56 med "bodyförlängare" som gör bodyn längre. För det är ju på längden han växer mest! Och så handlade vi mat och sånt annat nödvändigt!

                                         Nya pyjamasen





Gabriel älskar Multivitamintetran! Direkt han ser den blir han så exalterad och superglad! Idag fick han leka med en tom tetra. Tror ni han blev nå nöjd? :-) Det roade han sig med hela tiden vi åt middag!



Och idag fick han smaka gröt med blåbärspuré. Det gick ner ett par teskedar men han var på mer bushumör så det mesta rann ut för att han räckte ut tungan och log så mycket! Han har börjar räcka ut tungan mycket och han är ju så himla söt då han gör det :-)


Kommentarer
Postat av: sannie

hihi, jaa :D

2010-01-22 @ 23:05:08
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anne

gud så söt han är! :) hoppas allt är bra med er :)

2010-01-24 @ 12:21:09
URL: http://http://everyr0sehasitsth0rn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0