Fika

Sitter och kollar runt lite efter idéer till vad jag ska baka till Simons födelsedag. Har ingen aning om hur många som kommer, så jag vet inte riktigt hur mycket jag ska göra! Men man kan nog aldrig ha för mycket fika :-) Har i alla fall bestämt mig för en enkel gräddtårta med hallon, blåbär och banan, daimpaj och philadelphiabulla. Har hittat ett recept på en snickerstårta och jag som är fasligt förtjust i snickers är väldigt sugen på att göra en sån! :-) Jag hoppas på bättre väder nästa vecka för jag kommer ha många kalorier att göra mig av med!

Kommentarer
Postat av: Susanna

har ett fantastiskt recept på latmansbiskvier om du vill ha=)

2010-01-31 @ 18:57:16
Postat av: Johanna

Jo, dom är himla söta! :) 30 kr st kostade dom, billiga!! :)

2010-01-31 @ 23:46:14
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0