Godmorgon söndag!

Ja, det är faktiskt godmorgon för mig hihi. Vaknade 11.20 faktiskt. Simon var söt och ville ge mig en ordentlig sovmorgon, men han hade glömt att vi ska till Johanna och Daniel klockan 1 :-) Inte för att tiden är jätte viktig, men jag hade tänkt göra lite grejer innan men som nu får fixas efteråt! Inget viktigt dock :-)

Som skrivet så ska vi alla tre till Johanna och Daniel och fika senare idag! Ska bli himla trevligt och Johanna har lovat mig blåbärsmuffins (har aldrig ätit godare blåbärsmuffins än hennes!) ;-) Det är kul att knyta "nya" kontakter!

Nåja, nu ska vi göra oss lite brunch!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm, fick du mitt sms? Ni kan dyka upp kring 14-tiden istället, om det funkar? =) Hihi, svaaaara mig så jag vet! Haha.

2010-01-17 @ 12:16:21
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men det jag menar är att om den är mongis är en sak, visst vill man ha ett friskt. Det jag syftar på är att jag är nöjd så länge den bara är mongis om så är fallet och inte ett barn som inte kommer se utsidan av ett sjukhus eller bara sitter i en stol och dreggla. Så länge den får ett värdigt liv. Sen kan man önska sig mer men man jag kan inte begära det.

2010-01-17 @ 21:54:33
Postat av: malin

Sen sa jag inte att man inte kan önska sig att den är frisk. Det jag vill komma fram till är att jag tycker att det låter på många att man är bara glad över barnet så länge det är normalt. nog kommer jag vara ledsen om den inte är som den ska men det kommer ändå vara mitt barn och jag kommer älska den oavsett. jag vill bara att den ska må bra och vara lycklig oavsett om den är mongis, saknar armar eller ben eller annat.



namnet försvinner hela tiden.

2010-01-17 @ 21:58:15
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0