Godmorgon tisdag!

Imorse vaknade lilleman 7.35. Då fick han 165 ml ersättning som han åt alltihop och så klev vi upp :-) Han har roat sig i babygymet på morgonen, och tränat på att vända sig från rygg till mage. Och inte bara en eller två gånger, utan sex gånger har han klarar det hittills! Min duktiga lilla älskling :-) Han har bara lyckats en gång tidigare och nu vill han bara ligga på mage. Måste kännas skönt att ta sig "dit" själv ;-) Börjar nog vara dax att plocka ner gymställningen och göra om babygymet till en lekmatta nu. För han rör sig mer och är mer intresserad av bilderna på mattan. Det är det fina med detta babygym att man kan göra det till en lekmatta med ljud och rörelse sen.

Nu ska jag fylla på min kaffekopp och sen blir det nog en dusch. Efter lunch ska jag och Gabriel hälsa på Frida och Alvin :-)


Kommentarer
Postat av: Britta

Åh, kämpen!

Gudmor blir stolt och jag saknar er!

2010-01-05 @ 15:25:52
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0