Härliga tisdag!

Det gick bra att jobba igår! Lyckades 4 timmar utan att småäta. Jag är nämligen expert på "småätning" och på jobbet finns det ju alltid kakor och annat gotta. Men jag höll mig till endast kaffe :-) Blev ingen promenad utöver till och från jobbet då det ändå tar 25 minuter/enkel väg. Simon och Gabriel mötte upp mig när jag slutat och det var mysigt att gå hem tillsammans :-) Till middag åt vi en fläskfilégryta och jag fick verkligen hålla mig för att inte okynnesäta! Åt lite frukt och sånt efteråt då mamma och Simon fikade philadelphiabulla! Sen fick jag uuunderbart skön rygg- och nackmassage av mamma! Tack älskade du! Det var så behövligt :-) Och så kom Malin över och umgicks :-)

Gabriel hade en riktig skrikväll igår, det är så jobbigt när man inte vet varför han är ledsen! Fast jag tror mycket var att han var övertrött! Han var verkligen otröstlig. Men 23.05 la han tillslut igen sina vackra blå i min famn!

Imorse väcktes jag av Gabriels glädjetjut! Han hade vänt sig på mage i spjälsängen och låg och lekte med apan! Sååå himla söt! :-) Då fick han en flaska ersättning och så klädde vi på oss och gick ut på en promenad! Gabriel lyckades hålla sig vaken i 10 minuter innan han somnade igen trots att han bara varit vaken i 25 minuter :-) Vi gick i 45 minuter och jag kände att det var alldeles nog! Får nog mjukstarta lite. Skönt var det i alla fall och guuud vilken härlig start på dagen! När vi sen kom hem väckte vi pappsen och så åt vi frukost tillsammans :-)

Igår gjorde jag en laddning bloccolipuré som jag frös in i iskuber åt Gabriel som han ska få smaka idag! Hoppas han gillar det :-)

Nu ska vi se några avsnitt av "Legend of the Seeker" på dvd. Grymt bra serie! Den startar på 6:an den 5:e februari också, så jag tipsar om den! Det är verkligen inte min typ av genre, men blev faktiskt positivt överraskad :-)

Vilken rörigt inlägg det här blev, men jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Tack för den fina kommentaren. Imorgon kommer jag och masserar dig mera :)

2010-01-26 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0