Majs = Gott!

Ikväll har jag, Gabriel och mormor varit och hälsat på gammelmormor och Kjell. Ätit gofika och haft det bra :-) Gabriel har suttit i gammelmormors famn och myst på :-)

Jo just det.. Igår fick Gabriel smaka pressad majs och ersättning och det tyckte han om, gick ner flera teskedar! Och idag när han fick majsen åt han upp hela iskuben. Förstår ni? Hela iskuben! Tror ni jag är nå stolt? :-) Majs är alltså en favorit hos Gabriel. Så kul att se att han tyckte om det så mycket! Och vatten som vi introducerade förra veckan gick det också ner rätt mycket :-) Nu fortsätter vi med majs i 3 dagar till och sen tror jag vi ska prova palsternacka. Fast det klandrar jag honom inte för om han inte äter, för jag tycker själv det är riktigt vidrigt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0