Mysmorgon

Vi har haft en riktigt mysig morgon. Gabriel vaknade 8.30 och då flyttade jag över honom till vår säng :-) Vi låg och gosade till klockan 9 då jag klev upp och gjorde iordning välling till lilleman, 160 ml drack han idag! Sen klev vi upp och jag och Simon dukade upp frukost. Vi satt sen och skrattade oss igenom hela frukosten! Gabriel var på bushumör och tränade upp rösten och så tjuter han: "HA HA HAAAAAAA!" och ser så himla förvånat ut, liksom: "Var det jag?" Så söt! Det var mysigt. Kärlek!

Gabriel har föressten fått smaka potatis och palsternacka idag till lunch. Det verkade som att han tyckte om det, men själv höll jag på att kräkas av "stanken" ;-) Tycker verkligen inte om palsternacka!

Senare i eftermiddag kommer Mari och barnen hit! Det ser vi framemot! Ska se om jag hinner baka nå gott, måste på ica först bara :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0