Nu jäklar!

Har suttit och kollat igenom lite gamla bilder ikväll. Mestadels kort på Gabriel runt 1 månad gammal och tänkt att tiden går alldeles för fort! Hamnade i en mapp från förra hösten, och hittade en bild som togs ungefär 2 veckor innan jag blev gravid. Jag har aldrig varit smal, men förra året var jag för första gången nöjd med mig själv. Mitt självförtroende var nog på topp då! Lite ledsen är jag faktiskt över alla extrakilon nu, och för att jag vet att jag endast har mig själv att skylla. MEN, det var absolut värt att gå upp 20 kilo för att få världens finaste lille kille i mitt liv! Men han har varit utanför magen i snart 6 månader och det är inte många kilon som försvunnit.. Nu måste jag börja träna, och sluta äta sötsaker i tid och otid.. Har sagt det tidigare, men jag har gett mig fan på att klara det nu!



Något att sträva efter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ääh varför stressa? jag måste ju också sätta igång snart, så bli seriös om typ en månad ;) Annars måste jag äta all gotta helt själv :)

2010-01-07 @ 00:05:48
URL: http://gabson.blgog.se
Postat av: Johanna

Åh. Visst är det peppande att kolla på gamla smalbilder! Men du är så himla fin som du är Julia, sockersöt! :) Det är så jäkla kämpigt att gå ner i vikt, men du klarar det. Och jag ska också. SKA!

2010-01-07 @ 00:57:44
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja du jag kämpar me samma problem:( har börjat gå me stavar nu å så har jag börjat vibra på badhustet å köra styrketräning.....har gått ner 5 kilo hitills men det e minst 10 kvar som ska bort innan jag e nöjd! Synd att vi inte kan träna å peppa varann tillsammans, lite långt emellan;)

2010-01-07 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0