Plats 232 i kön..

Ringde försäkringskassan och fick plats 232! Gaah, inte bara jag som behöver prata med dem tydligen? Som tur är erbjuder de att ringa upp en när det är ens tur, och tur är det då vår hemtelefon är trasig och jag har en kontantkortstelefon ;-) Hade ju blivit ruinerad!

I helgen ska jag jobba :-) Det ska bli roligt! Men jag jobbar 7 - 21 på söndag och eftersom jag har en bit till jobbet och det förmodligen kommer vara kallt även i helgen är det ingen idé att gå hem på rasten så då får jag inte träffa mitt lilla hjärta på hela dagen :-( Jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag har hört att det ska bli "varmare" fr.o.m lördag : )

2010-01-07 @ 15:53:33
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0