Ring ring

Godmorgon!

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde och bemanningen ville ha ut mig på jobb. Så jag jobbar 15 - 20 ikväll. Simon jobbar till 16. Så min mamma kommer hit och är med Gabriel den tid det behövs :-) Tack snälla mamma! Annars så vet jag inte vad som händer idag, det blir nog bara att mysa på hemmafronten innan jobbet.
 
Kvällen igår med Britta var mysig. Vi lät Gabriel ta en nap på kvällen för att orka vara vaken och få lite pussar och kramar av gudmor. Vi kommer sakna henne så! Men denna gång stannar hon ju i Sverige i alla fall. Vilken tur det finns telefoner och internet!

Nu ska jag ringa försäkringskassan och sen äta lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Klart jag ställer upp, jag får ju mysa med Gabriel ensam i några timmar :)

2010-01-15 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0