Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon av min älskade sambo som tog Gabriel på morgonen. Men jag hade inte berättat att jag skulle upp relativt tidigt för att jag och Gabriel skulle gå över till Linn.. Men men.. Det var hur som helst gudomligt skönt!

Ska strax fortsätta gå igenom min garderob som jag började med igårkväll. Det är lite kaos i sovrummet just nu :-) Malin och Johan kom förbi och visst var det mycket roligare att umgås med dom istället för att städa sovrummet!




Den här sötisen vaknade jag upp brevid idag :-)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Det finns nog ingen vackrare bebis i mina ögon än Gabriel, vilka ögon han har :)

2010-01-06 @ 15:02:31
Postat av: malin

Söt bebis <3 haha så rolig har var igår när han anföll i soffan. Hoppas bara min bebis blir hälften så glad som han så är jag nöjd :)

2010-01-07 @ 00:04:08
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0