Fredag!

Gabriel slog upp sina små blå 7.30 imorse. Simon erbjöd sig att ha honom medans jag skulle få sova vidare. Underbart tyckte jag :-) Men 10 minuter senare ringer dom ut Simon på jobb och jag var illa tvungen kliva upp! Men bra med jobb! Får ta sovmorgon i helgen istället!

Herregud vad Gabriel har blivit rörlig nu alltså! Han ligger ju ofta på lekmattan och leker med diverse leksaker, men allt mer sällan nu ligger han just på mattan, han ålar sig liksom iväg numera, snurrar och har sig! Han kommer visserligen inte så långt, och jag märker hur frustrerad han blir!

Senare idag ska vi iväg på stan och göra lite ärenden, handla mat osv.. Måste ju köpa en "välkommen till världen"-present åt lillan också :-)

Sen så kommer nog resten av kvällen och helgen gå till storstädning, det behövs en ordentlig genomgång här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0