Vällingspremiär

Gabriel vaknade 8.20 imorse, pigg och på strålande humör så jag tyckte det var perfekt att introducera välling då! 100 ml slank ner, ungefär vad jag räknade med :-) Och han verkar väldigt belåten nu efteråt, men vällingen är ju mera "matig". Jag hoppas bara magen inte slår blackut, men han har skött magen så fint ända sen födseln så jag tror nog det ska gå bra :-) Men annars finns det ju katrinplommonpuré att ge!

Idag har vi tvättstuga mellan 7-12. Hade dock behövt några timmar till då vi hade massa tvätt eftersom vi missat en tvättid, det finns heller inte lediga tider förrän om flera, flera dagar. Saknar vår tvättmaskin :-( Fast den står kvar i badrummet, vet dock inte hur man lagar den..

Sen ska vi iväg på stan. Simon hade lite ärenden och jag vill spendera pengar :-) Hihi, nä. Men jag har 30% rabatt på ett plagg på Lindex och 25% på Kappahl. På Lindex hade jag tänkt försöka hitta mig en ny bh. Mina gamla är för små så jag använder fortfarande amningsbh 2 månader efter jag slutat amma :-P Så jag behöver verkligen en ny! Helst två. Men vi får se vad jag hittar!

Nu ska jag springa till tvättstugan och sen ska vi äta frukost!
Ha en bra fredag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0