100706

Idag har jag hunnit jobba, och inte så mycket mer.. Fixat middag, nattat lilleman och påbörjat rensa lite i datarummet, eller förrådet som vi oftast kallar det. Det är ju ett 11 kvm stort förråd i princip då vi har fullt i det i källaren och en massa prylar till övers. Imorgon ska vi försöka köra iväg min gamla säng då vi ska sätta den i Simons pappas förråd, hoppas det fixar sig bara. Den står ju bara och tar plats och den måste ju ändå iväg innan jag börjar dona med barnrummet.

Måste hiva mig iväg till storheden också någondag så jag hinner köpa mattan. Men när ska jag få tid med det liksom? Har verkligen fullt upp nu i 2 veckor! Och sen är det inte det lättaste att ta sig dit utan körkort! Men det löser sig nog på ett eller annat sätt :-)

Idag har jag haft ont i magen hela dagen. Återigen har det börjat gorma med byte av arbetspass på Gabriels födelsedag.. Är så rädd att jag ska behöva jobba.. Men ska gå och prata med den vikarierande chefen imorgon, hon verkar rätt bra att ha och göra med och om jag bara förklarar allting från början så kanske jag får ledigt. Hoppas verkligen det..

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet du att linje 18 till PIteå går via Storheden!? Eller om man tar 28 el 30 och kliver av efter rondellen med rostiga järnklotet och går mot Storheden så finns en busshållplats med lokalbuss som kör till Storheden. :-) Provjobbade på Intersport där förra året så jag fick fixa och trixa för att ta mig. Lycka till!!

2010-07-07 @ 16:27:57
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0