Banankaka

Jag är så trött, men sängen får vänta ett tag till. Båda mina hjärtan ligger och sussar medan jag väntar på att banankakan i köket ska svalna. Ska strax börja med glasyren och sen ska de bara skäras upp och frysas in så är allting färdigt för idag. Men undrar hur raka och fina bitar det kommer bli när ögonen går i kors?

Imorgon förmiddag ska jag handla lite bakingredienser som behöver påfyllning och på eftermiddagen kommer Kristina och Vendela hit så ska vi knåpa ihop tårtbottnarna och medan kidsen får roa varandra :-)

Skev ju föressten i mitt tidigare inlägg att Gabriel inte sover så länge under dagarna längre, men i eftermiddags sov han 2½ timme, så jag passade själv på att sova en stund istället för alla "måsten". Älskar att sova på dagen, det är så gudomligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0