Bloggtorka

Jag har verkligen helt tappat blogglusten, eller egentligen har jag ingenting att skriva om. Gabriel har haft feber som pendlat mellan 37.5 - 39,3 sen i torsdags. Trodde först att det var en reaktion av vaccinet han fick i onsdags men eftersom den hållit i sig så är det någonting annat. Ringde vårdcentralen igår och fick prata med en bvc-sköterska. Vi skulle avvakta till idag eller imorgon och sen höra av oss igen. Idag hade han 37,4 så vi får se om den stiger något mera, isåfall måste vi in på en koll imorgon. Jag har långledigt (5 dagar) den här veckan och S jobbar till 18 varenda dag så jag håller på att bli tokig av tristess. Jag hade ju hoppats på att jag och lilleman skulle hitta på en massa roliga saker i veckan, men istället så har vi inte ens klivit ut genom ytterdörren. Men prio 1 är ju att lilleman blir frisk!

I lördags var vi ju på bröllop. Bjuder dock bara på en bild eftersom min kamera verkar leva sitt eget liv? Bilderna blir röda inomhus, och ändå har jag inte ställt om några inställningar..

Cecilia och Robert var så himla fina och tårarna kom ett par gånger under kvällen vill jag lova! Och fester var riktigt rolig, en härlig blandning av människor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, precis innan jag klicka mig in på din blogg skrev jag klart mitt inlägg om bloggtorka. :)



Hoppas verkligen lilleman blir frisk snart, så ni får komma er ut genom ytterdörren. Frisk luft är ju så underbart. Kraam!

2010-07-29 @ 15:36:02
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0