Gäsp

Får man ens vara såhär trött efter bara 5 timmars jobb? Men jag är alltid helt färdig efter att ha jobbat kväll, det "kräver" lite extra av en..

Idag har vi inte gjort många knop här hemma.. Myst och busat, men det är det bästa! Min mamma kom hit på eftermiddagen eftersom hon skulle vara med Gabriel de timmar både jag och S jobbade. Imorgon jobbar jag 7.30-16.30 och det är inte min favorittur direkt.. Men sen jobbar jag två korta kvällar så då har jag tänkt hinna med lite roligheter!

Gick in på jysk.se nyss och hittade vardagsrumsmattan jag vill ha nedsatt med 400 kronor till och med den 18 juli, en mörkgrå ryamatta.. Månne vi slå till nu? Behöver verkligen en matta i vardagsrummet och den är ju så himla fin! Får prata med han där jag bor med :-) Fast jag brukar i slutändan ändå få som jag vill hihi!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja. Jag känner mig lite desperat, vill bara gå ner nuuuu. Typ. Men jag ska prova iallafall, jag menar, börjar man må dåligt för att man får i sig så lite så är det ju bara att lägga av. Jag har iallafall läst om dom som provat och gått ner och dom har bara haft positiva saker att säga om det! :) Självklart blir det ju säkert 13 tuuuunga dagar, men vad sjutton, det är det värt! Sen får man ju ändå äta en del, man får i sig alla måltider iallafall :) natti!

2010-07-06 @ 01:24:26
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart ni ska köpa mattan. :)

2010-07-06 @ 18:14:09
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0