Ingen rast, ingen ro

Ja ni.. Känns verkligen inte som att jag har något liv längre. Det är sova-jobba-ta vara på tiden med Gabriel som gäller. Gabriel är ju förvisso mitt liv, men jag har verkligen varit asocial de senaste veckorna. Egentligen skulle jag ju inte jobba så mycket i sommar, men jag blir så fort snål när det erbjuds extraturer och möjligheten finns.

Både igår och idag har det varit ruskigt varmt här i norr, alldeles för varmt. Ärligt talat så gillar jag inte värmen så mycket, inte den här extrema i alla fall. Jag har inte möjlighet till att ta vara på solen på samma sätt nu som tidigare och så tycker Gabriel att den är så himla jobbig. Måste verkligen inhandla ett parasoll till vagnen så han får det lite behagligare när vi är ute och promenerar. Vågar ju knappt he mig ut med honom sånna här dagar!

Idag har han spenderat några timmar på eftermiddagen hos sin farmor då mitt och S schema krockade. Det var första gången jag lämnade honom hos någon annan. Annars så har ju antingen min mamma eller S varit här hemma med honom när jag jobbat. Det kändes konstigt, trots att det var hos någon han känner väl. Men det är ju bara att vänja sig, i januari blir det ju vardag!

Nu ska jag skicka in Grattis-annonser till våra lokaltidningar. Tänk att på lördag har vi en liten 1-åring här hemma ♥ Ofattbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0