Lediga!

Idag har jag och hjärtat varit lediga båda två ♥ Vi gjorde ingenting särskilt under dagen utan bara njöt av att vara tillsammans alla tre! Ikväll var vi ut och åt på Ming tillsammans med familjen Gabrielsson-Ahlström. Både mysigt och mumsigt för magen :-) Gabriel blev lite stingslig mot slutet då klockan närmade sig 19.30, det är ju då vi vanligtvis brukar byta om till pyjamas och göra välling åt honom så det är ju inte så konstigt. Men vi kilade in på Kioskbaren en snabbis och handlade karra och sen promenerade vi hemåt. Efter halva vägen fick Gabriel komma upp i Simons famn för att han inte skulle somna och det tyckte han var helfestligt! 

Direkt vi kom hem blev det vällingdax för lillen och sen myste jag och S ner oss i soffan och kollade de 2 sista avsnitten av andra säsongen av Legend of the Seeker!

Mina älskade hjärtan påväg hem ♥



 För ett par timmar sen kom jag ju på att jag jobbar imorgon, 7-20.30.. Var så inne i allt mys idag så jag hade helt glömt bort det. Men det är ju den här söndagen jag bytte till mig så att jag kunde vara ledig Gabriels födelsedag så det känns inte så "farligt" :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att du/ni haft en bra dag, och roligt med bilder! :D Fina! Haha, mitt hemliga projekt ja. Du kommer få veta, tids nog! ;) Inget speciellt egentligen, eller jo, men ändå inte.

2010-08-01 @ 00:12:05
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0