Måste?

Jag måste baka, jag måste städa, jag måste laga middag, jag måste handla en till gång idag.. Jag gillar verkligen inte måsten.. Och vad är måste för ett ord egentligen, är det ens ett ord? Det ser ju hel konstigt ut och ju fler gånger jag säger det låter det ännu konstigare! Haha, jag är konstig! Jag längtar tills S kommer hem från jobbet så jag kan få lite avlastning, ibland är det svårt att få allting att gå ihop med en liten buse här hemma. Det är så tråkigt att S jobbar så långa pass i veckan när vi verkligen har mycket att stå i, 7/8.30/9.30-18 hela veckan.. Men på fredag kliver han av sin 9 dagars vecka, ledig lördag och sen väntar i princip en likadan vecka.. Vi hinner knappt se varandra.. 3 lediga dagar tillsammans i juli. Jaja, han jobbar kval på söndag i alla fall så det känns lite värt det i alla fall! Men vi ska absolut inte klaga, vet ju inte direkt hur det ser ut med jobb till hösten så då gnäller jag väl över att vi ses för mycket, haha :-)

Nu ska jag pyssla på lite i köket innan lilleman vaknar! Hans naps är inte så långa längre så det gäller att passa på medan det är lite lugn och ro :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, Finn Crisp är supergoda! Och så kan man ju ha på vad man vill typ. Mums, jag älskar frukost! :)

2010-07-14 @ 16:42:46
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0