Tacka vet jag internet

Haha, nu ska ni få höra..

När jag öppnade blöjan på lilleman tidigare idag var det fullt med små kristaller i hela blöjan. Har aldrig någonsin sett det förut och det första jag tänkte på var ju njursten då man kan kissa ut kristaller. Men dessa var mjuka och han har ju som inte visat att han har ont? Så jag ringde min mamma och hörde som inte hade en aning och sen googlade jag på "små kristaller i blöjan" och fick direkt upp en massa svar. Tydligen finns det små kristaller i blöjor som ibland kommer fram. Så då vet jag det! :-) Har aldrig hört talas om det förut bara!

Kommentarer
Postat av: vigan

det visste jag ;D. en natt när jag jobbade, så var det en person som tagit sönder blöjan i 1000 småbitar.. inte lätt att få bort dom heller.

2010-07-03 @ 14:25:03
Postat av: Gammelmostern

Det är ju kristallerna som suger upp vätskan. Har tom gjort experiment med superslurper som de kallas i kemin. Hoppas du har roligt ikväll gumman!

2010-07-03 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0