Upp och ner

Mitt humör har verkligen pendlat de senaste dagarna, det är bara så tråkigt att bära på en massa negativ energi..

Imorgon jobbar jag 8-13 och då ska min mamma vara ett par timmar med G eftersom Simon också jobbar. Sen måste jag iväg på stan och leta leggings till på lördag. Är ute efter ett par spetsleggings, men det verkar ju vara omöjligt att hitta! Om jag nu inte hittar något imorgon blir det nog en sväng till grannstaden på lördag. Vill ha ett par mönstrade i alla fall då klänningen jag tänkt ha är helsvart. Ser verkligen framemot lördagen, älskar alive helgen, hela Boden är verkligen i rörelse!

Ska föressten göra en beställning från ikea någongång här framöver, så hojta till om någon vill vara med och beställa. Frakten är ju så förbaskat dyr, 500 spänn liksom. Men det blir dyrare med bensinpengar och att hyra släp så det är lika bra att beställa :-) Plus att då får man det uppburet till lägenheten!

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyckte jag såg spets-leggings på Magi! Ha en rolig Alive-helg, själv missar jag det hela när jag jobbar natt fredag, lördag och söndag :-(

2010-07-01 @ 22:27:07
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Säg till innan beställningen så vill jag nog ha något ;) GLÖM EJ! Hehe, nattis!

2010-07-01 @ 23:47:17
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0