1 juni

Kan inte förstå att det redan är juni.. Tiden går så galet fort! Vi har mycket roligt att se framemot denna månad :-) Och det bästa är ju givetvis att Gabriels Gudmor Britta kommer hem i veckan! Som vi har längtat :-)

Igår matvägrade Gabriel både lunchen och eftermiddags-mellisen, men trots det var han på gott humör hela dagen. Och till middagen åt han en HEL stor burk "Pasta Bolognese". Oj vad stolta vi blev! Plötsligt händer det ;-) Annars så äter han aldrig mer än en halv. Förmodligen var det nog så att han var vrålhungrig plus att han älskar all typ av lasagne, spaghetti och köttfärssås!

Senare i förmiddag kommer min mamma hit och någongång under dagen får vi besök av Linn. Måste iväg och handla också, Gabriels matförråd behöver en rejäl påfyllning :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar att alla är så gulliga och peppiga, men det kan faktiskt vara så att vi inte blir mammor förrän 10 juli. :'( Då är jag 42+3 och då blir det igångsättning om han inte kommit ut innan. Men hur ska jag kunna gå såhär i FEM VECKOR till?! Det känns ju som att huvudet är påväg ut varje gång jag ställer mig upp liksom.

2010-06-01 @ 16:16:30
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0