Byrå-bygg

Ikväll har vi skruvat ihop byrån jag köpte på ikea. Är inte riktigt klar än dock, vi var tvugna att börja så sent och jag tror inte att grannarna uppskattar att vi hammrar sent på kvällen! :-) Men har bara kvar att spika fast bakstycket och skruva ihop 5 stycken lådor. Britta har varit här ikväll också. Hon underhöll lilleman medan vi byggde och det var guldvärt att inte ha honom på golvet under tiden :-) Imorgon får han sitta i sin matstol när vi fixar det sista.

Tidigare idag var vi hos Victoria och Ebba och hälsade på! Hon har blivit så stor Ebba och än en gång påminns man om hur fort bebistiden faktiskt går!

Imorgon ska jag städa och göra fint här hemma. Känns så mycket roligare att städa nu då vi har lite nytt här hemma :-D

Kommentarer
Postat av: Britta

Ni har så fint!

Jag och Gabriel hade ju helkul i soffan, dock så hjärntvättade ankans låt mig en aning : )

2010-06-08 @ 10:42:11
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0