IKEA

Det blev lite shopping idag på ikea, och hade definitivt kunnat bli mera om bara plånboken tillåtit! Hittade en förvaringsmöbel från stuva-serien som inte finns på internet och den kommer bli perfekt i Gabriel rum. Eftersom jag inte kunde köpa allt jag "behövde" och allting inte fanns till deras kök har mamma lovat mig en till ikea-tripp i juli/augusti någongång :-D

Åkte ut till mormor ikväll direkt efter ikea. Imorgon fyller hon år men eftersom jag jobbar passade jag på att gratta henne idag istället.

Nu måste jag sova så jag orkar upp 5.30 imorgon, men jag hoppas att jag får bli väckt av Gabriel istället för väckarklockan!

Lite av vad jag köpt idag:


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du köpte sänghimmelen. Vad mysigt, det gjorde du rätt i. :) Kul och ses!

2010-06-06 @ 04:52:50
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska prova på det där receptet! Haha, jag är inte så duktig på det hääär, hehe! Fina prylar du köpt! :)

2010-06-06 @ 16:24:41
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0