100310

Godmorgon soliga onsdag!

Inatt har vi sovit gott, Gabriel vaknade bara 4.30 inatt. Kanske att det beror på att han fick gröt som kvällsmål och var mätt i magen? Det var i alla fall superskönt att få några timmars sammanhängande sömn :-)

Nu på förmiddagen ska ta det ganska piano. Jag ska dammsuga och skura lägenheten. Simon slutar 11.30 idag så då ska vi möta upp honom på stan och göra några roliga ärenden :-D Sen blir det en prommis och så ska jag och Gabriel hälsa på Malin och Stina :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-03-10 @ 10:42:00
Postat av: Maria

Hallå! Jag har glömt bort att svara dig, förlåt. Hallmöbeln är köpt på jysk, det är en vanlig vit hylla som jag har satt korgar i. Hyllan kostar 300:- å korgarna 79:-/st. Då vet du :)

2010-03-10 @ 10:43:27
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0