215 miljoner

Det har ju varit en het snackis om personen som i lördags blev 215 miljoner kronor rikare.. Ja.. Vad skulle man egentligen göra med så mycket pengar? Personligen så hade jag inte velat att folk visste att man hade så mycket på kontot och jag tror faktiskt jag hade fortsatt som vanligt, men att allt hade blivit lite lättare och man slapp tänka på skulder osv förstås :-)

Men några saker jag kan komma på lite såhär snabbt som jag hade gjort är:
- Betala bort mina studieskulder
- Börja plugga till sjuksköterska
- Köpa hus: renovera och inreda det precis som jag vill ha det
- Köpa en lägenhet på Åland
- Börjat med körkortet och köpt bil
- Bokat en utlandsresa
- Satt in pengar på Gabriels sparkonto till framtida lägenhet, körkort osv..
- Skaffat ett gymkort

.. det går ju att göra listan hur lång som helst i och för sig. 215 miljoner är ju så galet mycket pengar! Jag och mamma tippar ju lotto varje onsdag och lördag så någongång kanske det är vi som tar storvinsten ;-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag skulle köpa en ny bil, beställa ett helt nytt hus och boka en resa någonstans till att börja med :-P sen skulle jag betala bort lån, spara till V, köpa lägenheter lite överallt, ge pengar till nära och kära.... Ja man skulle ju verkligen ha det bra!

A pratar väldigt ofta om vad man skulle göra om man vann storvinsten, problemet är bara att vi nästan aldrig spelar och då är det ju lite svårt att vinna ;-)

2010-03-31 @ 07:43:30
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0