Dagens

- Fotografering för Gabriel
- Lunch
- Snygga till här hemma
- BVC kl 15
- Middag
- Besök av Cissi och Robert (+ barn?)


Det är dagens planer i korthet. Vi ska till Dyveke som fotade Gabriel i november. Hon har nämligen drop in: barnfotografering idag och givetvis ska Gabriel få agera modell igen :-) Det är ju så roligt med proffsiga bilder och jag hoppas Gabriel kommer vara på strålande humör även denna gång! Och så ska vi på BVC igen, och idag ska jag få både min MVC-journal och förlossningsjournal - så ikväll kan jag berätta hur lång min förlossning var :-P Jag har ingen aning om hur lång den var i och med att jag blev igångsatt och fick "låtsas"-värkar och så vidare..

Nu ska jag diska undan disken efter cheesecaken jag precis slängt in i frysen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0