Edgen

Efter att ha läst om barnvagnar på flygplan har vi beslutat att vi inte kommer ta Scootern till Åland. Verkar som att de flesta har dåliga erfarenheter och att vagnarna gått sönder såsom skador på tyget, snett chassi osv. Så det blir Edgen som åker med, den är ju klumpig men det får vi (läs: jag) stå ut med! Är inte lika rädd om den även fast jag givetvis hoppas den kommer ut i samma skick som vi lämnade in den i bagageincheckningen :-)

Sen kom jag även på att på både flygbussen och bussen som går ut till båten måste vagnen ligga i "bagageutrymmet så då kan den ju bli lite sned, smutsig eller så..

Kommentarer
Postat av: Johanna

På skatteverkets hemsida!! :)

2010-03-23 @ 21:12:28
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

På deras första sida står det "logga in och deklarera" (privat), och där väljer man vad man vill logga in med, men man behöver bankID/e-legitimation som man tydligen fixar på sin banks hemsida.. det var Daniel som fixade, jag är inte så hajj på såntdär :p

2010-03-23 @ 21:23:02
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0