Härliga, härliga vårsol!

Jag och Gabriel har ganska nyligt kommit in efter en långpromenad. Idag invigde jag min vårjacka - i skuggan frös jag och i solen var det alldeles för varmt :-) Allt kändes så himla vårigt och det var helt underbart! Nu är våren inte allt för långt borta. Gick i ungefär 1½ timme, men hade nog gått längre om jag inte blivit så törstig! Senare i vår kommer vi nog införskaffa en mugghållare till vagnen. Tycker det verkar så himla smidigt tex om man köpt en kaffe etc. Tycker inte om att styra vagnen med endast en hand och detta kan ju lösa det "problemet" ;-)

Dejten med Malin och Stina idag blev inställd, tyvärr. Men jag hoppas de kryar på sig snabbt så vi får umgås! :-)



 Mugghållare med förvaring från Babyland


Kommentarer
Postat av: ånis

Inte för att jag kanske ska bry mig... men är inte det en av dom mest onödiga grejjer som finns? =)

2010-03-15 @ 22:46:48
Postat av: Julia

Jo förmodligen :-)

2010-03-16 @ 09:30:29
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0