Ny mobil?

Jag är i behov av en ny mobil. I ungefär 1 år har jag haft en samsung som jag köpte på ica för 299:-, och den har faktiskt fungerat över förväntat. Men nu håller den helt på att lägga av.. Så jag skulle verkligen behöva en ny.. Hade först funeringar på att köpa Linns samsung då jag velat ha en sån tidigare men har insett att jag inte vill ha toutchscreen, tycker inte alls det är bra. Är nog jag som har för klumpiga fingrar :-) Men jag har hittat två Nokia som jag skulle kunna tänka mig. Det som jag känner är viktigast är att den har en relativt bra kamera och mp3. Men prisskillnaden mellan dessa två är ändå 1000:-, så vi får se.. Ska följa med mamma och Björn till Storheden imorgon och de skulle på OnOff så då ska jag kika på dem, tycker ändå det är bäst när man får klämma och känna :-) Men sen får vi väl se vad vi har för utgifter denna månad, vagnen kostar ju endel och så tror jag att vi kommer få en rätt saftig sluträkning på elen denna månad också.



 Nokia 3710 fold: 3,2 megapixel kamera, ca 1500:-


Nokia 6700 Classic: 5 megapixel kamera, ca 2500:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0